Tuesday, 27 April 2010

london london..

1. hava kesinlikle net daha guzel!!
ben usumeyi goze almistim,ustumde agir seyler giymek istemedigimden.. ama giydiklerim montu gunduz tasidim..
istanbula cok benziyor, buyukluk acisindan ve 1-2 zone dan sorasina gidilmez..

yanimdakiler sayesinde turistik yerler gordum haha ben tek olsaydim merak edip gitmezdim (: yani ben direk orda yasayanin gittigi yerlere gitmeyi tercih ediorum (: bu fikir farkliligindan bazen ayrildik sora tekrar bulustuk.

kalabalik,pis bayag.. ilk gun bayag gezdik yani kac km yurudum bilmiorum ama cidden yuruduk yani..
portobello pazarina bayildim bittim !! bukdr trend kiyafetlerin yada aksesuarlarin okdr ucuz olabilmesi harikaydi!!
ve hepsinin pazar alaninda satilio olmasi accaip bi gorsellik.. hepsine uzaktan bakinca super bi manzaraa!!
ardindan aksamustu 6 gibi denizlerle bulustuk, ve ilk ozmn oturdum.. ve o biralari nasil likir likir ictim anlatamam (:
yaklasik 5 saat yurumusum..
sonra beatles in karsidan karsiya gectikleri sokaga gittik. arabalar gecmeyi tercih etmiyor ordan cunku herkez trafigi kesip resim cekiliolar ((:
ardindan kalcagimiz yere gittik yerlestik ve gece saat 11 gibi ilk yemegimi yiebildim! soho da italyan pizzasi! accaip guzel sirin minik bi yerdi, cok sempatikti gercekten!
aa bu arada asil olayi annatmam gerek. sohoyo gitcem , metroya girdim sohoyu bulmaya calisiorum falan saat 10.30 ve karnim ac beynim resmen calismio, hangi metro olcagini bile cozemiorum.. birilerine sorim dedim, 5 6 genc vardi sordum bole bole sohoya gitcem, kiz bana a bizde oraya gidioruz gel dedi, oke dedim..
sora yuruyen merdivenlere doru bunlar bi kosmaya basladi bende yuruorum koscak halim yok! sora asagi inmesi gereken yuruyen merdivenler yerine yukari cikan yuruyen merdivene bunlar kosmus ve nasi ciglik atiolar ve kosmaya devam ediolar.
ve ben o an hani 2sn belki ama o yukari cikan yuruyen merdivenlerde dusmemek adina verdigim caba!!!! tabi ayagimdaki yuksek topuklular yuzunden sanirim haha (:
ve sora nese kurtuldum ve baktim ki asagi inen yuruyen merdiven kapanmis, sadece yukari cikan acik, herhalde o bolumdeki son metro geldi yukari cikiolar ve bidaha metro olmadigi icin asagi ineni kapamislar.. artik o manyak gencler nereye gittiler hicbi fikrim yok..
ardindan dahada basim donmeye basladi tabi . normal bi adam gorup ona sorup gidebildim ..

indigimdeki manzara inanilmazdi!!
butun herkez sarhos, kizlarin elinde votka siseleri,erkeklerde viski.. herkez yerlerde, ayakta olanlar sallanio resmen!
kizlar ust giyinip altlarina giyceklerini unutmuslar!! haha (:
ama cidden "london style!!!"

hernese ordan yemege gidip yemek yedik iste sora bi bar a gittik, cook cook guzel bi yerdi!
istanbulda iyi mekanlar bole yerlerden biraz dekor ogrenmeleri gerekio!

sora pazar gunude kopruye gittik, o gun kosu varmis, herkez kosuodu ve bayag kalabalikti..
sora yeniden denizlerle bulustum, camdentown a gittim!!
2. bayildigim yer !! orasida super bi pazar alani gibiydi ve coook guzeldi!!
orda emin oldum zaten nasil londradaki herkez bukdr tarz giyinebilio??
sorunun cvbi o pazarlar!!!

sora piccadily meydaninda bayag bi yurudum, ve park a gittik ordan, ve nasi yorulmusum!!!
nasi yattim annatamam (:
donus vaktine kdr da orda dinlendik ztn (:

guzeldi yani yasanmak icin zor bence, hatta iyiki manchesterdayim bile dedim!!
istanbuldaki gibi bazen evden cikmaya insan usenir ya.. ama ben burda yurume mesafesindeyim heryere ve cok guzel birsey!
ama tatil icin coook guzel bi yer! alisveris ve eglence tatili(:

No comments:

Post a Comment