Tuesday 13 April 2010

2 enstantane

bu arada bisi anlatmadan gecemicem.
resimde gordugun 3 libyali cocugun bowlingi ilk oynayislariydi ve gercekten onlari izlemek oynamaktan daha keyifliydi.
okadar mutlulardiki bowling oynadiklari icin, benim yanimdaki esmer libyayi 2. oyunda en yuksek puani alip hocayi gecmeyi basardi. hoca dahil herkez cok sasirdi! belki acemi sansi belki icinde yetenek vardi onu bilemem ama o an hani neler aklimdan gecti...
ama gercekten bowling oynamaktan okdr zevk alan 3 kisiyi izlemek cok guzeldi!

ve birde sole bisi oldu,ben smirnoff un kucuk siselerdeki aromali votkalarindan iciyordum, italyan bana gelip : kendi ulkendede bole rahat icebiliyormusun diye sordu?!?!?! ardindan telde msg yaziyordum,ve msg yazarken oyun bana dondu teli masaya birakip gittim hani turkce ztn kim anlar (: dondugumde italyan bu hangi dil dedi,turkce dedim,a sizin arapca degilmi dedi hayir dedim.ve teli ekran koruma yaptim.
telefonumun arka ekraninda can ile sarilmis resmim duruyordu, ve italyan onu gordugunde de a evli oldugunu bilmiyordum dedi, evli dilim zaten dedim, ardindan e nasi sizde yasak degil mi bole yakin resimler cektirmek dedi. hayir dedim sen istanbul'u karistiriyorsun,butun bildigin yada tahmin ettigin seyler yanlis, hepsini sil dedim..

ardindan spanish kiz geldi,herhalde disardan tartisiyoruz gibiydik.. ve kiz direk ne hakkinda diye sordu, istanbul diyince, a ben istanbula geldim bayildim inanilmaz gibi seyler solemeye basladi (:

ole muhabbet kapandi. (bazi) italyanlar italyan iste..

No comments:

Post a Comment