Wednesday 7 April 2010

priz meselesi!

okul bugun daha iyiydi,sinifimin degismesi iyi oldu.ve artik ders isleyisinide kavradim. ama bir ugur bocegi vardikiiii dersimi surekli boldu. en bastan annatim cok alakasiz girdim (:

sbh bindim otobuse gidiorum,bi baktim cantamda bir ugur bocegi!! aa dedim gordugum ilk ingiliz ugur bocegi hahaa (:
nese birlikte otobuste gittik,ardindan indim elime alip baska yere koyuyorum gitsin diye,geri geliyor.2.kez koydum yine geri geldi,aa derse gec kalcam senin yuzunden kal cantamda,yolda ben yururken dusuceksin nasilsa dedim.
hizli yuruyorum ve canta surekli sallaniyor tabi,nese sinifa girdim,bi baktim! hala orda duruyor!
fermuara sikismasin die aldim masaya koydum orda duruyor ama gitmiyor bi turlu.. ardindan bi 25 dk gecti ama benim goz surekli onun uzerinde (: sora baktim kanatlarini cikartioo sora bi uctuu ama cok guzel uctu ve gitti..

sora okuldan ciktim 12.30 da hemen karsimizda subway var,ordan sandwich yedim,yarim ekmek peynir salatalik tomates marul zeytin tursu ketcap mayonez,2.35£ birde muz aldim 60pence. sandwich guzeldi ama bisiyin tadi cok tatliydi annamadim bole seker varmis gibiydi.hemen yanindada nero var ordanda kahve aldim ve basladim yurumeyeeee ve 4'e kdr yurudum! 2 gundur yurudugum yol... anlatamam yani ama bgn artik ciddi ayaklarim acimaya basladi. yaklasik 2 saat boyunca dev bir alisveris merkezinde yaklasik 10 magazaya priz sordum. tek istedigim buraya uyumlu priz bulmak. yok hic biyerde kalmamis kalmamis ama okdr bulmaya inat ettim ki.. inadina bulamadim!

sora accaip yoruldum eve dondum.

otobusten iner inmez eve ugramadan nehre gittim ve accaip dinlendim gunes icimi isitti keske hava hergun bole olsa (:
aslinda souk olmasa ama kapali olsa sorun degil,ama ruzgar cok feci.ve her yagmur yagmadan once bi ruzgar oluyor..

cok yorgunum, ev ve bole ivir zivir isler bi halolsun ozmn iste dinlenmeye baslicam ve artik tam olarak herseye alismis olcam.
hersey zamanla dimi? (:

No comments:

Post a Comment