Thursday 15 April 2010

yerlesme gunu..

sbh yarim saat daha fazla uyanmaktan,ve odanin sicacik olmasindan vee havanin birazcik daha o saatte sicak olmasindan mutlu bi sekilde okula gittim, ciktiktan sora yururken gozume fransiz bayragi geldi.
gidip baktim neler oluo diee..
fransiz pazarii!! bundan daha ii o anda bisi olamazdiii!
baget ekmekler,nutellaali kreppp sekerlerrr peynirler !!!
hepsinden sirayla aldim tabi (: zaten mutfak alisverisi yapicaktim baslamis oldum orda.

ardindan markete gittim ve deli agir bi torba ile ciktim,zar zor tasidim yani ole diyim!!
odaya gelip onlari yerlestirdim, peynir zeytin ekmek atistirdim ve orda farkettim ki geldigimden beri beyaz peynir yememisim!!
yarim kalip bitirdim ole diyim (:

ardindan yeniden alisverise gittim, battaniye aski havlu almam gerekiyordu.
primark tan hepsini hallettim super oldu!

sora onlari yerlestirdim ve yorulmustum artik..

simdi yaticam misil misil uyucam (:

No comments:

Post a Comment