Thursday 1 April 2010

ilk gun...

sabah 7.30 da evden ciktim ve 15 dk yurudum ardindan otobuse bindim,bi sure gittim,suan ki ev sehre uzak yaklasik 45 dakka surdu. butun yol etrafa bakina bakina gittim.
indigimde tek bildigim soguktan dondugum!!!!
ardindan okula gittim,minicik bi quiz oldum,sinifim belirlendi.
fakat yarin ve pzt paskalya tatili oldugu icin sali gunu baslicakmisim.
okuldan ciktiktan sora western union bulmak icin 1.30 saat yuruyerek kayip oldum,
kayboldugumda dusundugum butun magazalari marketleri vs herseyi buldum ama western bulamadim.
cebimde hic para olmadigindan hic biryere bakinmadan aradim aradim.
ve sonunda buldum ve paraciklarimi aldiktan sora ilk yemek kokusuna dogru gittim!
pizzaaaaaa!!!! bir dilime yakin biraz kaldin italyana gore,ve 1.5 £.
ama tadi gayet guzeldi (: yada okdr ac oldugumdan dolayi bilemiyorum,

ordan yine dolasmaya basladim,1 cadde var cok enteresan 4 kere en az o caddeye cikiverdim (:
market street adi,ve full alisveris.
zara disinda herseyi gordum. ardindan istanbul cafe die bi restoran buldum, sahibi turk,5 yildir orda, restoran hic turk usulu dekora sahip degildi,gayet sik, sular bile sarap bardaklarinda oturanlar takim elbisesi falan.
sagolsun acmisin dedi yok dedim ama en kisa zamanda gelicem.
adam dedi ne canin cekerse yaptiririm (: oh dedim misss (:

ardindan yine dolastim almam gereken ufak tefek seyleri aliverdim..

sorada eve donus yoluna gectim accaip yorgunum hala.. sirtim hele feci agrio!!

ev in yakininda nehir var bgn ufak bi gezinti yaptim..
accaipp yesillikkk ve inanilmaz sessiz bi yer!
yarin daha uzun bi sekilde yuruyus yapmayi dusunuyorum ve sizler icin video ya cekmem gerekiyor. resimle bile anlasilmaz oranin guzelligi (: o sessizlik super !!

No comments:

Post a Comment