Saturday 17 April 2010

international






simdi bu resim biraz degisik.
kisileri tek tek yazamicam ama sole sayabilirim:
japonya isvicre alman fransiz libya kore ispanya cin var.

burda 2 okul 1 arada, yarisi benim okulumda dier yarisi baska bi dil okulunda okuyor.
ama masalarimiz yanyanaydi, ve onlar napsak nereye gitsek muhabbeti icerisindeyken bizde ayni muhabbet icerisindeydik, sora guclerimizi birlestirmeye karar verdik haha (((:

ve bole bi resim ortaya cikti.

bide bu resmi once ben cekiodum,sora bi ingiliz gelip yanima, sen de resme gec ben cekerim dedi, ve ben o cocugun eline 6 foto makine verdim hahahah!!
cocuk iilik yapcagina pisman oldu yani (:
sora cocuk bizi cekerken sokak muzisyeni gelip o cocuga sen gec ben cekim dedi
cocuk ben onlardan dilim dedi
adam hala olsun katil iste bak ne guzel insanlar diyor
cocuk o anda hem resim cekmeye calisiyor hem foto makinelerini dusurmemeye calisiyor hemde calgici adama laf anlatmaya calisodu.
bence o an karsimizdaki manzara daha komikti (:

No comments:

Post a Comment