Tuesday 13 April 2010

happy monday!!

pazartesilerim guzel gecer oldu, haftasonu evde oldugumdan ve yemek bakimindan zorluk cektigim icin pazartesi resmen tika basa yiyorum,ve midem kuculmus onu anladim,ama zorladim yani genislesin azck die (:

sbh direk okula gittim,ha ha hi hi falan (:
ardindan cikip direk subway sand. yedim, zaten okulun hemen karsisinda gitmek kasmio bile (:

ardindan otobuse doru yururken, dilim pizza alip elimde onu yedim (:
sora eve dondum, esyalarimi yavastan hazirlamaya basladim, sora evden ciktim, otobuse binip sehre indim.

otobusten inince hemen 24 saat acik bi burger duruyor karsida (:
mega boy yedim ve buranin mega boyu harbiden mega boy (: yada bilmiyorum kucuk ogunler yemege alisik oldugum icin mi bana okdr buyuk geldi?!?

yarisinda doymustum ama inatla bitirdim (:

sora aklima pasaportumu polise goturmeyi unuttugum geldi ! iste o an yikildim!! cunku daha once ayni bu sebepten italyada bayag bi sorun olmustu,bayag bi ugrastirmisti yani ve babam vardi en azindan o hallediodu bi sekilde ama yinede olay kapandi die bilmeme ragmen,tr ye donerken italya havalimaninda ucak 45 dk rotar yapmisti benim yuzunden.
polisler ulkeden cikamicagimi soluyorlardi..

ve 7 gun coktan gecti (: nese dedim dusunme halederiz bi sekildeee

ordan okula gttim ve bowling grubu!! toplandik.
sicily,france,spain,libya ve bir turk kizi (:

hernese sehrin uzagnda aslinda suan benim kaldigim eve yakinn dev bir oyun dunyasi yani (:

accaip guzel bi yer,yani orda cidden 1 hafta hic cikmadan gecirebilirim.
yemek orda yemedim artik gercekten yer yoktu (: ama yienlerinkini gordum guzele benziyor ve cok nezih bi yer.
akliniza gelebilcek her oyun var, bilardo bowling ps3 wii guitar hero vs vs vs bunlar en cok ilgilmi cekenlerdi (:

insanlar cok iyiydi, italyan tabi italyan yani.. nasi annatcagimi bilemedim!

ve yaklasik saat 9.30da ordaydik,12.30 a kdr kaldik, bayag bi yoruldum..

sora ordan ciktik, geneli otobuse bindi,hocalarda araba vardi ama bende bisi yok (: napcam bilmiyorum.

ve ole hareketli bi yer deil o sirada in cip var!!

hoca bana dediki, bak burda bekle 143 no otobuse bin,su durakta in, arka sokaga gec ordan 42 noya bin, surda in ve indikten sora 15 dk yuru!
omg!!!
ok dedim yaparim (ama icimden melis nasi yapcan diorum)
hoca eminmisin die sordu
hani orda dilim desem belki beni birakcak
yok dedim eminim yaparim.
nie eminim dedim? yarin ya yanimda hoca olmazsa ozmn tek kalcam yine,kacisi yok ogrenmek lazim haha (:

egerki sarjim varsa telefonumda anladim ki kaybolmam (:
telimdeki map gercekten bukdr ise yarayamazdi!!!

ve melis hani herseyi daha iyi bilir ya,ben hocanin dedigi yoldan deil de ifonuma guvendim (:

birazcik fazla yurudum ama tek otobusle gittim (:
ama gercekten DON-DUM! gercekten en son ne zmn bole usudugumu hatirlamiyorum ve hangi akla hizmet bilmiyorum altimda kulotlu corap vardi,yani corabi saymiyorum bile (: (ama asil itiraf bgnde kulotlu corap vardi haha (: )

hernese ardindan eve geldim ve nasi direk uyudum bilmiyorum....

No comments:

Post a Comment