Tuesday 6 April 2010

NEHIRDE DANS!

eve dondukten sonra yapmam gereken islerimi hallettim ve ardindan yemek,4-5 gunde herhalde sebze ve haslanmis yemekten sanirim midem kuculmus. oglen mc yedigim icin aksam ole cok acikmadim,az bisi yedim,yine haslanmislar vardi zaten onlar icin cok acikmaya gerek yok (:

ardindan termosuma cay koyarak nehrin yolunu tuttum yine..

15dakkada bi insan geciyor yaklasik, ya kosuyor, ya yuruyor, ya kopegini ole yavas yavasss gezdiriyor. ama genel olarak spor yapan insanlar var,bende gecen gun dusundum ki: illa yurumek yada kosmak gerekmiyor spor icin,tak kulagina muzigini,
dans et. veeeee okadar zevkli ki!!
gercekten nasi bi duygu oldugunu annatamam, hem dans ederken hicbirsekilde usumuyorum hatta ara vermesem terleyebilirim (:
zaten duz mantik yaparsam; taksime gittigim gecelerin ertesi gunu dans etmekten bacaklarimdaki kaslarin calistigini hissediyorum,2 gun boyunca bacagimin agridigini bile bilirim..

gecen insanlar da bana eslik etse die dusunuyorum surekli,ilk 1 i etse sora dieri sora dieri derken nekdr eglenceli bi ortama donusur hem dier insanlarda spor yapmaya devam eder (: yada acaba hoparlor eksikliginden dolayimi bana katilmiyor?? haha (:
ve bence gecenlerin hicbiri termosun icinde cay oldugunu tahmin etmiyordur (((:

hernese ama eger bole gidersem hem bu evdeki saglikli yemekler,hem bole dans sporu.. bayag bi fit gorunumm olabilir hahaha (:

simdi sizin aklinizdan su geciyor : melis nolur kendini video ya cekk(:
yok iste orda durun o olmaz (:
ama bence caddebostan sahile gidip sizde deneyebilirsiniz gayet eglenceli (:
bana guvenin :)

ps: birde merak edenlere : merak etmeyin topuklularimi giyip gitmeyecegim,aslinda kas daha iyi calisiyor eet ama topraga girmesiyle ugrasamam (:

No comments:

Post a Comment