Sunday 11 April 2010

chill weekend!

burda zaman kavrami biraz farkli! kesinlikle zaman cok daha hizli geciyor..
hicbirsey yapmasamda isim gucum olmasada yani sadece dinlensem bile okadar hizli gecmis ki zaman,aa uyku vakti diorum..

sanirim bu dinlenmeyle alakali yada sakin vakit gecirmeyle.
hani derste yada isyerinde 10 dk vardir bitmesine,ama o 10 dk bitmez ya!!
ama hersey iyiyse zaman akip gecer yaa...
aynen onu yasiyorum..

cmt pz imda fix ayni gecti,yediklerim ictiklerim hatta saatleri bile ayni (:

sbh kalk 11de,2 dilim tost ekmegi+krem peynir ardindan termosta cay nehir.
ardindan evde internet,ardindan ogle vakti cola+nehir.
ardindan i-tunes muzikleri duzenlemece,saat 7 aksam yemegi ve cay ile nehir.
ve suan saat 9.45

yavastan yatma hazirliklari...

2 gundur hava coook guzeldi oglen,hava kararmaya yakin bi anda accaip sguyor ve fark ediyor.
hatta dun ilk defa tshirt ile guneste durabildim (:
normalde gunes olsa bile isitmiodu,ama 2 gundur iyi yani.
ama gece hala eldivenlerimsiz cikamiyorum.

bugun evde bi hareket var yani kadinda hareket.
suan gelmis olmasi aslinda 9buck demisti kadin.
nese yeni bi ogrenci italiano ferro haha!
kadin odasini supurdu yeni yatak ortusu fln bayag bi kosusturuodu.

hernese colami buraya yakin bi benzinciden aliyorum,bi adam var nereli bilmiyorum ama ingiliz deil
ama coook sirin,beni 2. gorusunde hemen selam nasilsin bak hava bgn sicak artik isinio cok guzel bu falan dio,sora dun
turkce hello ve bye i merak etti, bgn gitigimde bana merabaaa istanbullu, hoscakal istanbullu dedi (:
cok tatli bi adam (:

simdilik bukadar!

No comments:

Post a Comment