Monday 19 April 2010

son gunler..

biraz yogun oldugumdan crsdan beri yazamamisim..
hernese..

carsamba tasindim deli yogun bi gundu ve herhangi ekstra birsey yapcak halim yoktu.
pers de ev alisverisleriyle deli gibi mesguldum.

cuma gunu okuldan eve gidip aksama kadar dinlendim..
sora 8 gibi merkezde bulustuk okuldaki bi kac kisiyle..

hemen yakinda buyuk bi english pub a gittik. hem 3 katli hemde buyuk bir bahcesi buyuk yuvarlak masalari olan bir yer.
genelde tiplerin hepsi isten cikip gelmisler ve haftasonuna baslangic ickilerini iciyorlar.
ogrenci ve max yas 30 olan bi yer.
biz bi yuvarlak masaydik ve hemen arkamizda bizim gibi international tipler vardi..

ve saatin ilerlemesiyle hava sogudu ve nereye gitsek muhabbeti icerisine girdik, herhalde biraz sesli konustuk ki arkamizda bi koreli cocuk, bizim masadaki koreliye geldi ve kendi dillerinde bisiler konustular.
ondan sora annadik ki onlarda baska bi dil okulundalar ve bizim gibi bi yere gitme plani icerisindeler ama bi yer bilmiyorlar.

sora hepbirlikte ordan kalktik ve bi baktim bayag kalabalik olmusuz,

ordan hep birlkte revolution die bi bara gittik.
giriste ister 20 goster ister 30 goster kesinlikle kimliklere bakiyorlar.
kimlik gostermeyeli bayag olmustu (:

ve bu barin oldugu sokakta baska barlarda var bayag hareketli bi cadde.

nese cumartesi gunu dinlendim evden cikmak istemedim cok yorgundum!
ama saat 10 gibi sikildim ve ciktim, bizim okuldakilerin yanina ugradim 1bucuk saat falan takildik.

pazar gunu bayag buyuk bi parkta piknik yaptik (:
kucuk bi mangal tavuk cips icecek meyve vs..
yaklasik 7 kisiydik cimlerde oturduk hava sicak dildi ama gunduz oturulcak gibiydi en azindan (tabi montla)

sorada aksam evdeydim ole vakit gecirmece (:

bgn polis isimi hallettim ve disarda biraz oyalandim sorada evdeyim iste..

No comments:

Post a Comment