Friday 9 April 2010

09.04.10

sabah sabah garip bi olayi bunyemin hemen kaldirmadigini annadim bgn (:
dun gece 8 de yattim ve 7 de mis gibi uyandim,gercekten gunlerdir farkinda olmadan okadar yurumusum ve yorulmusum ki..
yataga bayildim resmen. nese sbh ciktim evden,otobus bekliyorum,ve genelde sabahlari otobus beklerken tel e bakiorum,mail face falan felan, sora otobus geldi ve o siradada bi msgi okuyordum,okumaya devam ederken bindim otobuse.
(istanbulda nasildir? binersin ve otobus hareket eder.) ben kapi girisindeyim ama msgi okuyorum,ve ardindan cvp verdim,sora kafami bi kaldirdim otobus soforu bana bakio ama ole bi bakis hayatimda gormedim!!!!
hareket etmek icin adam bnm msgimi yazmami beklemis ya!! hemde beni uyarmadan sabirla beklemis! helal olsun dedim icimden.
ardindan ben bileti gosterdim adam bana ole bi gulumsedikii.. aldim msgi (:

ardindan okul.
yine dondum yine dondum ama oglen 12 den sorada ustumdekiler fazla geliyor.
bugun yurumemeye kararliydim,sadece ev icin yapmam gereken bisi vardi onu hallettim ardindan otobus beklerken gozum bi dukkana takildi,bole arapca bisiler yazio ama disardan bakildiginda dukkanda hersey var hani western union bile var, merak ettim bi bakim dedim.
icerisinin arap kokmasi disinda hicbisi kotu deildi,gayet yararli bi dukkan,formasindan dergiye,sarj aletleri,yicek iccek,kirtasiye, ya cidden akliniza gelebilcek hersey var, hani bisiye ihtiyacinizmi var bi cesidini mutlaka orda bulursunuz,
ve benim gecen gun 2 saat boyunca aradigim adaptor 10 magazada bulamazken aa burda var (: ne sans!

hatta geldigimden beri 2 dergi ariodum ama hep okunmus burusmus dergi oluodu almiodum aa burda tertemiz duruo :)

super oldu benim icin ama cidden cok kotu kokuo icerisi!!!

hernese onun disinda iyi oldu bulmak.
ardindan otobuse binip nehre gidip 1 sandwich ve kahve.. ve dergi bakmaca (:
nehri cidden cok ozlicemm!!! ama eminimki arada gelicem elimde piknik sepeti ile haha (:

No comments:

Post a Comment