Tuesday 6 April 2010

okul basladi !


havalarin sogukluguna gun gectikce daha cok alisiyorum. aslinda cok kalin giyindigim solenemez, vucudumu bu sogukluga alistirmaya calisiyorum (:

bgn accaip bi ruzgar vardi,kafamdaki bere defalarca uctu,ardindan kulakligimi taktim (:

okulun ilk gunu normal gecti, 3 tane turk vardi, benim istanbuldan geldigimi duyunca bittiler dibimde ama hic muhabbeti uzatmadim.
okulla ilgili anlatcak cok enteresan olayim yok,zaten okuldan arkadas edinme taraftarida degilim,gelip gecici arklar ne fayda (:
anca ilgilendigim ulkelerden olurrsaa hanii belki (:

hernese okuldan ciktikdan sora kac km yol yurudum bilmiyorum ama 12 bucuktan 3 bucuga kadar yurudum diyebilirim.
ev ariyorum deli gibi,bu sayede sehri geziorum,ama evi sehrin icinde bulamicagimdan sehir icinde dolasmiyorum.
ama sehir merkezinin dibinde bi meydana cikiverdim bi anda, abooo bide ne gorim!! hong kong dayim adetaaa!!!
aynen bi duraksadim hic beklemiyordm bi anda oraya cikicagimi, hani ben kalabilcegim ev imkanlari kafamdayken ole bi manzara garipti.

bu arada telimdeki map 3.sayfadayken artik 1.sayfanin en kullanisli yerinde duruyor (: okadar faydalikiii ama tek sorun sarjimi bayag bitirio.
sora yoruldugumda mc yedim, ketcapi accaip tatliydi! ve mayonez yoktu! ama superdi lezzeti (:
gunlerdir okdr saglikli yemekten sora mc yerken defalarca dedim ki : ISTE BUNU SEVIYORUM! ISTE BUNU SEVIYORUM!

ardindan farkli sokaklara girmeye basladim, daha once market street die bi caddede hareket gormustum, magazalar restoranlar vs vs. ama okdr kalabalik bi caddeki, taksim kadar olmasada kalabalik (: ve orda disarda oturunca o hareket yinede insani yorabiliyor, ama bgn kaybolarak kesfettigim cadde inanilmaz guzeldi! magaza kalitelerinin artmasina bagli sanirim.
starbucks a oturdum, kahve ictim ama okadar ruzgar vardiki.. kahvem dokulme asamalarindan cok kez gecti. ve o ruzgar belli bi sureden sora bas agrisi olarak geri dondu bana, bende kalktim.zaten accaipte yorgundum,eve dondum.


No comments:

Post a Comment