Friday 2 April 2010

dinlenme zamani!

ole bir zamanda gelmisim ki sansima ben bile sastim desem (:
bgn paskalya tatili basladi,zaten bu sebepten dolayi pers gunu sehir bayag bi bostu,herkez tatile cikmis dusunceme gore..
ve tatil pzt bitiyor,sali hayat basliyor.

yani bu demek oluyorki saliya kadar bombosum!!

bgn 1 gibi uyandim,uyumak super super geldi, omzumun agrilarida gecti birazcik, uyandiktan sora kahv ardindan elime kahvemi alip yuruyus yaptim yine nehirin oraya gittim, okdr guzelki hic bir sesin olmamasi ve sadece su sesinin olusu.
sanirim oraya biraz doyduktan sora cameraya cekebilicem.. ardindan eve dondum ve banyo yaptim, buranin suyu gercekten cok iyi, zaten icme suyu olarakta kullaniliyor.
saclarim gercekten yumusacik oldu istanbula gore bayag fark vardi.
ardindan 10 gun sora tasinmam gereken ev arastirmalarini surdurdum.. ev bulmak biraz zor.. hernese ayni zamanda ucak bilet arastirmalari yapiyorum, bakalim fiyatlar nasil bilmek lazim..

ayni zamanda sehrin icinde merak ettigim yerleri googledan search yapip haritamda isaretliyorum.
yani saliya kadar en azindan ne nerde ne kdr bilgi sahibi olmak istiorum (:

sigara icmeye disari cikiyorum ve super oluyor okadar sakinki,ruhum dinleniyor adeta!
yagmur tabiki devam ediyor ama en azindan cok siddetli yagmio yani cok islatmiyor sadece yagio..

alisio gibiyim yagmura :) zaten baska caremde yok (:

bole yani saliya kadar dinlenmece sessiz sakin devam edecege benziyor.
ama resmen sabah olsada nehrin oraya gitme heveslerindeyim :)
aksamlari hicbi hareket yok..
hernese simdi arastirmalarima devam edim (:

1 comment:

  1. senin bu yazılarını okudukca twilight serisinde kızın yasadigi kasabayı hayal ediyorum nedense:)

    ReplyDelete