Tuesday 13 April 2010

sali sallanir..

dun gece gec yattigim icin gec uyanma ihtimalimi goz onunde bulundurdum (:
haha ole bi bulundurdum kii saat 5.20 de aniden gozumu actim, yat dedim.
ardindan alarmim caldi,uyandim ama yataktan cikmak istemiyorum ekstra soguk!!

hernese uyandim ve ciktim evden otobuse yururken bi anda aklima sey geldi :
ya melis hatirliomusun ara sira 1 saat erken kalkip okula giderdin haha !!
ole gelip gecti yani bu dusunce.

ardindan otobus duragina gittim, aa bombos! normalde cunku 3 5 insan oluyor.
nese otobus saatine bakcam kac dk sora gelicek die
telimi aldim saat 6:30!
benim daha ruya goruyor olmam lazimmmmm!!!

bende 3 alarm var,ilki 6 da cok hafif bi muzik,okdr hafifki genelde ruyamda o muzigi dinliyor gibi olurum.
ardindan 6.45 ardindan 7.05.

offf okula 2 saat var,ve disarisi ole sogukki hani gidim bi yerde disarda oturim keyif yapim vs vs yok yani!
eve donsem uyusam bidaha kalkamam!

otobuse bindim baktim sicacik dedim ben otobus turu yapim haha (:
bi kere sehre gittim,ardindan 15 dk bekledim otobusun icinde sora ayni otobusle evin oraya geri dondum,saat 7:35 di.
indim evin duraginda, karsi kaldirimdada sehre giden otobus gelmisti. hemen ona bindim tekrardan ve okula gittim (((:

ama otobus cok komikti yaa!!

okul normal gecti.
ciktim polise gittim.

kapidaki guvenlik cok iyiydi,bana 50£ve 2 foto dedi. resmim yoktu hemen gidip resim cektirdim.
ve ardindan yeniden polise girdim. kadin sert gozukumlu ama ole dilmis (:
bana gecikmisin dedi ve dedigi anda agzimdan : ama paskalya tatiliydi kapaliydiniz dedim.
sora kadin hesapladi evet ama yinede 1 gun gecikmisin dedi 175£ cezasi var dedi.
orda hic basimdan kaynar sularin dokulcegi vakit bile yoktu cvp vermem gerekiyordu (:
eet ama burda yeniyim ve ole herseyi hemen yapamadim, tatilde hic disari cikip kesfetcek vaktim olmadi, hava cok soguktu bile dedim orda ne alaka havanin soguk olmasi hicbisekilde bilmiorum!!!
ama valizdede kg sorununda yaptigim gibi konusma yaptim,nefes almadan ardardaaaa bicirr bicirrr yani ve orda kadin okey
sen ogrencisin parani cezaya verme dedi ahahhahaha bingoooo !!
thank you (: dedim .
ardindan islemi bekleyip eve dondum.

ve suan nasi uykum var annatamam.ekrani kapadip direk yataga ziplicam! ve direk ruyalarima dalicammm !!

kiss kiss!

No comments:

Post a Comment