Thursday, 1 April 2010

1de sag sol meselesi...

evet bilinen bisidir
ingilterede trafik tersten gider bize gore.
ama bugun sunu anladim ki bilmekle yasamak cook farkliymis.
ve karsidan karsiya gecerken okadar kafam karistikiiii!!! ztn bi araba gorunce sol koltukta bebek goruorum oha nasi yani derken he doru sagda direksiyon diyorum. ama o bebegi gorunce beynimden o salisede okdr cok sey geciyorki..
sanirim buna alismam icin 1 haftam falan var ama gercekten bilmekle gormek cok farkliymis..

karsidan karsiyayi bi sekilde halletmistim trafigi aksatmadan taaaa kiii kendimi bi 4 yol agzinda bulana kadarrr !!!!
of o an birinin beni videoya cekmesi gerekiyordu!
heryerden araba cikiyor ve bana gore hepsi ters yonde tek doru benim hahhaa!! (:

orda birinden laf yedim ama ne dedi kulakliklarim oldugundan duymadim ama cok snobby snobby bakiyordu (:

he birdeee birdeee yuruyen merdivene binicem,yemek yemege giderken nasssi karnim ac ve nasi dalgin dalgin yuruyorum, okadar otomatige baglamisim ki kendimi istanbulda sagda olan cikisa doru dondum ve ayagimi aticakken merdivenlerin bana doru geldigini gordum ve omg! didim!! direk sola gecip ona bindim haha!

son anda allah durdurdu! (:

No comments:

Post a Comment