Monday 31 May 2010

21 gun super tatil!!

1 ay gecmis wow! ne cabuk!!
sanirim 3 hafta cok guzel bi tatil yaptigim icin (:

londradan sora 1 hafta cok geyik gecti bilmiyorum neden ama biraz durgundum.. hergun hemen hemen ayniydi
hatta ictigim kahve saati bile ayniydi..
sora 7si cuma gecesi istanbul bileti almaya karar verdik! sebeb sadece candi (:
butun haftanin yorgunlugu ve ardindan cuma gecesi hic uyumadan cmt sbh ucagi bindim.
hatta okdr uykum vardiki, 8.20 boarding dio, ben diorum ki tamam 8de iceri girsem yeter simdi sigara icim. cunku 2 saat var oanda. sora 7.30da iceri girmeye karar verdim usudum sikildim vs icerde dolanirim vakit geciririm die dusunurken anca yetistim ucaga!! en son binen bendm ve tam zamanlamaydi..

1 hafta dolu dolu istanbulda gecti, 14 u aksam manchestera dondum, direk eve gelip banyo yapip esyalarimi bosalttim ardindan burdakilere aldigim lokumu vermek icin ciktim, 1 tane bira ictim vee nasi yoruldugumu ozmn annadim!!
ardindan eve dondum ve valizimi yaptim bide yemek yedim tam coktum.. ama saat 3 de gece evden cikmam lazim, saat 1di
o 2 saat uyuyakalmadan cok zor gecti..

sora 3 de cikip yeniden havalimanina gidip paris ucagina bindim. binmeden once gate de beklerken uyuyakalmamak icin savas verdim icimde!! ve hkayeyi yazdim, gate de ucagi kacirirsam hayatim boyunca silemicegim bi ani olucak haha!!
neseki ole bisi olmadi ve saat 6.40da ucaga bindim. pers gecesi uyumadan cuma sbhi manchestera ucagina binmistim. sadece ucakta uyumustum ve ardindan yine sadece paris ucaginda uyudm..

indim, gultekinle bulusup, valizimi onun evine biraktim. ardindan yaklasik 12 den aksam 7 ye kdr full dolastim.
hava superdi, parisde superdi!
sora aksam gultekinle yemek yedik ve 1 de eve donduk, ben yine uyumadan esyalarimi toplayip 3 de evden ciktik ve havalimanina gittik, milan ucagina bincem ama hayalet gibi yuruorum.. milan die yazio ama ben 10 defa soruorum milan dimi dimi die okdr kendime guvenemiorum ki haha (: nese ardindan milana gittim yine ucakta uyudum tabi.
hicbisi hatirlamiorum ucakla ilgili.

ardindan babiskooo ile bulustuk ! ve halamlarda ordaydi yani benim eve gidip uyuma planlarim suya dustu tam tersine ilk gun comoya gittik.. gezme devam ediyor ama artik yere yigilcam.. kahvelerin yerini redbullar aldi (:

10 gun milanda kaldim.. ama yetmedi babami cok ozlemisim!!
baba ocagi farkli (: nasi yemek yedigimi annatamam! canim istemese bile ole bi acgozluluk varkii yemeliyim onuda yemeliyim of bunuda yemeliyim!! ingiltere cidden mutfakda cok zayif..
son gun babam dediki : "baba ocagina incir agaci diktin" hahaha

ardindan manchestera geldim, ve accaip daginik odayi toplayip direk uyudum!
tamam uykumu aldim ama bedenim okdr yorulmuski.. yurudugumu km olarak toplasam eminim normal bi insanin 1 yilda yurudugu km eder (:

nese simdi bunu bitirip basima gelen garip olaylari yazim (:

No comments:

Post a Comment