Sunday 20 June 2010

York!

York okadar spontane gelistiki.. ama iyi ki gelismis cunku tam aradigim sehri gordum!
Manchester'a 1.15 saat uzaklikta.
Trenden indigimde direk "national train museum" tabelasini gordum ve gittim. giris ucretsiz ve o muze icin ucretsiz olmasi fazla iyi birsey. ilk trenden gunumuze kadar butun trenler var. o eski trenlere bayildim bittim. onlar resimde daha iyi anlatilio benim annatmam daha zor (:
hernese ardindan sehre gittik, inanilmaz guzel bi sehir, minnacik dukkanlar,rengarenk cay cafeleri, sirin sokaklar... tam hayalimdeki ingiliz sehri diebilirim. ve tarz olarak london'a cok benziyor,ama tabikide london'dan cook daha ucuz ve coook daha kucuk. yani londonin sadece 1 zoneu kadar buyuk bisehir (:
gercekten guzeldi yeniden gidicegime eminim (:

No comments:

Post a Comment