Sunday 20 June 2010

okul dogumgunu partisi!

dun gece okulun 4. yil dogumgunu partisi vardi..
ve cidden unutamicagim gecelerden birtanesi.

nedeni okulda gayet ciddi olan ogretmenleri dun geceki gibi gormek ilk defa basima gelen birsey.
resmen ogrencileri golgede biraktilar eglenceleriyle..

kizdigim nokta turkiyede bole seyler ters, genel olarak ogretmenler ogrenciler ile fazla kaynasmiyorlar hatta gece birlikte shut icmiyorlar. neden? bu gece shut icersem yrn derste bana whatzz upp der die dusunuyorlar.. hani bilmiyorum tabi bu sadece benim fikrim acikcasi ben bole dusunuyorum.

hernese gittigimiz yer cok guzeldi, kanalin hemen yaninda barlarin oldugu bi yer. kanal i dusunmezsek asmalinin uzun sokaklari ve yanyana barlari gibi diebiliriz (: fiyatlari sorarsaniz acikcasi hatirlamiorum, genelde hep toplu aldik ama sunu biliyorum eger 4 tane icki alirsaniz 2 tane shut bedava (((:

muzikler gayet iyiydi, rb az hiphop hiic calmadi yani bu bana yeterli (:

disarda sigara icilen yeri onlar belirliyor ve onun disinda icemiyorsunuz nedenini bilmiyorum (:

web site : http://www.baabar.co.uk/

No comments:

Post a Comment