Sunday 20 June 2010

sinclarins!

sonunda sinclarins hakkinda yazicam.
geldigimde ilk gittigim pubdi,ve vazgecilmez oldu (:
sehrin tam merkezinde, ve cook eski bi pub. disarda oturulcak bayag buyuk alani var, icerisinin dekorasyonu mukemmel bi kere gunduz gidip bosken resimlemem gerekiyor! nedense gorsel kisimda anlatmakta zorluk cekiorum ve cektigim resimler yeterli olucagini dusunuyorum (: yuvarlak tahta masalar insanlarin kaynasmasini sagliyor. fiyatlar coook cok uygun ve sehrin tam merkezinde oldugu icin herkez evine gitmeden oraya ugruyor.
gittiginizde tanidik birini gormeniz yuzdeyuz ihtimal.

cuma cmt dier gunler kadar kalabalik olmuyor. ama cuma gunleri herkezz takimelbiseli (:
cook sicak bir ortami var, kimse ukala deil hani ingilizler icin ukala souk denir ya alakasi yok, masalar buuk oldugundan ya baskasinin masasina oturuoruz yada baskalari gelio ve aninda muhabbet basliyor. kizlar size soluyorum bunu sakin ole a hayatimin askini buldum evet muhabbetimiz super aksam birlikteyiz gibi dusunmeyin, alakasi yok. muhabbet sadece masada kalio ve have fun diip gidiolar (: hani keske su kavram turk erkeklerinede yerlesse.. ilerisini dusunduklerinden dilde o anin keyfini yasamak icin muhabbet etmeyi ogrenebilseler!!
sinclarins ilk gidilen yer en gec 12 gibi kapaniyor.. zaten kahve icilen yerlerin 7de kapandigini dusunursek neden herkezin sinclarins gibi publara gittigini anlamamiz daha kolay olur (:

ps: benden tavsiye sakin tuvaletinizi 11 den soraya birakmayin, benim bi kere basima geldi ve tuvalete girmeme izin vermediler, vermedikleri gibide bana bi tane plastik bardak verdiler. (no comment) (:

No comments:

Post a Comment