Thursday 22 April 2010

hmmm..hmmm..

anlatcak birseylerim var ama nedense toparlayamiorum(:
burda beyin olarak yorulmaya basladim sanirim.

zaten her disari ciktigimda karsidan karsiya gecme sorunum var!
hala alisabilmis dilim, sag sol farkliligina ve bi sey daha var sikinti!
trafik lambalari bi garip, hani yayaya kirmizi yaniyor okey beklicem ama arabalarda duruo ve insanlar geciyor ben bi saf bekliorum sora bende geciyorum, ardindan yine kirmizi yaniyor araba yok ben geciyorum aa araba gelio hizli!!!
daha hic yayaya yesil yandigini gormedim, hep kirmizi ama arabalar duruyor vs vs. cozemedim onu..

bide yururken 2 defa metro yolundan geciyorum ve bazen cidden dalgin oluyorum ama allahin sevgili kuluyum hep ben gectikten sora metro gelio yada metro onceden geliyor (:

kulagimda surekli muzik oldugundan sehrin sesini duyamiorum sanirim bundan dolayi (:

hava gunduzleri sicak olmaya basladi, ya buarada ben sicak ve soguk derken istanbulun nisan sicagi ve sogugundan bahsetmiyorum (: yanlis anlasilmasin yani gunduz 12-15 gidip geliyor, gece 3-7.

sbh okul bayag erken baslio 8.30. 12.30 bitiyor eve geliyorum bayag bi yorgun oluyorm, evde dinlendikten sonra aksam 8 gibi
birileri ile bulusup bisiler icioruz, aslinda yaptigimiz seyin tam adi italyanlarda var "aperitivo"

pub tarzi yere gidip, bira yada daha soft icki alip, ole takiliyoruz.. cok bi hareketli gecmiyor hafta ici, ztn ordanda eve geldigimde direk yataga atip kendimi uykuya daliorum (:

buzamana kdr bayag bi insanlarin dusuncelerini degistirdim tabikide (:
Turk oldugumdan benimle cok muhabbete girmeye tercih etmeyen italyan cocuk,artik sen cok guzel giyiniyorsun, resimlere baktim bayag guzel gozukuyor hani bizim gibi!! yeni yeni anlamaya basliyor (:

alix die bi kiz var fransiz cok seker,18 yasinda citir (: onunla bayag bi aramiz iyi, onun hic onyargisi yoktu, cok fazla soru soruyor, herhangi bi muhabbette direk istanbulda nasil die merak ediyor.

dun dersteki konu biyografiydi. bi kisi seciyorsun, ve insanlar sorular soruyor sora o kisinin kim oldugunu tahmin etmeye calisiyorlar. ama herkez kendi ulkesinden secicek. nese bende Ataturk u sectim. oh my god! nasi duygulandigimi annatamam
bilmiyorum neden ama cvplarken cok duygu dolu anlar yasadim!! bukdr duygulancagimi tahmin etmiyordum.
ve en uzun biyografi benimki surdu (: anlatcak okdr cok sey vardiki, ve insanlar okdr guzel dinliyorlardiki hic sikilmadan yani ..
sinifta 3 kisi biliyordu Ataturk u ama bilmeyenler kagitlarina not aldilar.
ve ardindan resim merak ettiler, tabi ifonumdan hemen gosterdim ve resmide bayag begendiler.. (:

gecen hafta eski sinifimda bi tartisma cikma asamasina geldi , hani bi gerildi ortam ..
1 tane kiz var, kizin sadece gozleri gozukuyo.. beni ilgilendirmiyor tabi, ama kiz nasi bana bakiyor annatamam!! sanirim 2mizde musluman olup, ama giyim konusunda aramizda coook ucurum olmasindan dolayi garipsedi beni. her gun tamam bu sefer sorcam nie baktigini diorum, nasi sinir oluorum .. ama hadi bosver ztn sinif degiscek bosver die die geciriodum.nese muhabbet dersinde iste, sorular var cvpliosun ve nie side var. sorular alakali ve hoca secio ve banada "hicbizmn giymicegin kiyafet" sorusunu sordu, bende direk hic cekinmeden carsaf dedim. belki o kiz olmasaydi baska bi cvp bulurdum, tabi bulabilirsem (: hernese hocada nie dedi, ama o sirada nasssi kiz bakio, bende bence kiyafet insanin ic ruhunu yansitir, yasantisini yansitir vs yani giyinmek ole basit bisi dil, sizinle ilgili bayag ipucu verir, ve carsafin sadece carsaf deilde hani
dusunceleride kapali oluyor hayata bakis acilarida vs die konustum.
ama tabi hicbi fikrim yok butun bunlarin daha fazlasini bu ingilizcemle nasi annattim! hani allah soletti vardi ya haha burda allah direk ingilizce soletio hah (:

nese sorasinda ole konu kapandi ama ders bitimine kdr kiz hic gozunu ayirmadan bakti sadece. ztn baskada yapabilcegi bisi yok (:

suanki disarda bulustuklarim : fransiz ispanyol italyan ve avusturya. suan icin hersey yolunda yani (:

beslenme aliskanligimi bayag bi degistirdim, hani bence kimse gormeden inanmaz (:
ben bile inanmakta hala zorluk cekiyorum, sabahlari 2 tane havuc yiorum yuruken elimde ve resmen aliskanlik yapti (:
surekli bisiler yeme halindeyim ztn (:

simdide ne yesem die dusunmeye basladim haha (:

No comments:

Post a Comment