Wednesday 31 March 2010

yolculuk..

havalimaninda annem ve can'dan ayrildiktan sonra 2 karton sigara almak icin freeshop a gittim.annem yanima 150euro vermisti.
ve o benim tek paramdi.2 kartonu alirken calisan bana 6 karton alabilcegimi soyledi,ama benim 6 kartonluk param yoktu,eger alirsam yanima hic para kalmicakti.
ayni zamanda ben gorevliye dedim ki : bakin ben aktarmali gidiyorum,aktarmali gidildiginde sorunlar oluyor 6 karton cok fazla.
gorevlide bana:-hayir sivida sorun cikartiyorlar ama sigarada herhangi bi problem yasamazsiniz hem ayni zamanda ingiltere'de
sigara 7£.
bunu dedikten sora ben 100euroluk sigara aldim.zaten sigarayi azalticaktim ve 5karton beni uzun bi sure idare eder diye dusundum ve aldim..
ardindan ucaga bindim,uyudum vs.. munihde indim,30 dakika gibi zamanim var.
telimi acmaya calistim ama calismiyor !!!
hernese dedim napalim manch. e inince denerim falan felan takmadim.
butun bunlar kafamdan gecerkende ayni zamanda kontrollerden geciyorum...
gectikten sora direk yukari baktim nereye gidicegime ama 3 polis yanima gelip beni bi odaya goturmek istediklerini soylediler.
ben ucagima 20 dk var deyince,3 u aralarinda bisi konusup bana : tamam sen gel biz ucagi bekletcez dediler.
ve odaya gittik..
ben anlamadim o sira zaten saat kac onu bile bilmiyorum ucakta kac saat uctum onuda bilmiyorum, ben ole dalgin dalgin gidiyorum ucaga binim yeter diye dusunuyorum.
odaya girdikten sonra bana dedilerki 5 karton giremezsin,girmek istersen 225euro odemen gerekiyor.
ohaaa !! dedim yok alin 5 kartonu istemiyorum dedim.
ayni zamanda yanimda daha onceden ablamin aldigi yanlis sigara kartonuda var.
ben direk gozden cikardim butun hepsini.
ve bana dedilerki yanina 1 karton alabilirsin,a super dedim alim 1 karton.
sora bi form verdiler onu dolduruyordum ve formda 50euro cezayi odemeyi kabul ediyorum yaziyor.
bu ne dedim!!!
bana dedilerki eger 225 euroyu vermezsen bole bisi yaptigin icin 50 euro ceza vericeksin.
ben orda aglamaya basladim sinirden,ve icimden nasi freeshopdaki adama kufur ediyorum!!!!!
nese verdim tabi ...
ardindan beni ucaga kadar goturduler,yine son binen ben oldum ama aglamam devam ediyor.
tr den ciktigimda aglamamistim sanirim bu olayda olunca tutuamadim.
hernese ucaga bindim,esyalarimi koycak yer kalmamis hepsini koltuga sigdirmaya calistim ve yapabildim..
sora uyumaya ve bu olayi unutmaya karar verdim.
ama yanimda hic para kalmadigini dusundukce unutmam mumkun olmadi !!!

hernese indim,beynim okdr hizli dusunuyorki napicagimi onden onden gidiyor.
telefonumu acmaya calistim ama fuck! acilmiyor.
ne param var ne telefonum!!!

doviz burosuna gittim,5£ luk kartlardan borc aldim,10 dakika sora geri odeyecegimi cok zor durumda oldugumu falan soledim.
gercekten o an nasil yalvardigimi bilmiyorum, turk olsalar bukdr yalvarmama gerek kalmazdi!
ve aldim direk annemi aradim,hemen cep telimi tr ye actir ve bana 100tl yolla dedim.
birde babamin avrupa bankamatigi ingilterede calismadi! eger munihde sigara yuzunden ugrasmasaydim ordan cekebilirdim.
10 dk bekledim annemin gonderdigi parayi aldim ve ilk gordugum transfer yerine gittim.
adresi gosterip kac para diye sordum.
yorgunluktan bitik haldeydim. bana 99£dedi!
impossibileee!!!
sora adam bakti a pardon yanlis adres sanmisim, 14£ dedi.
aa super dedim otobuslerde o valizlerle gercekten ugrasamazdim,
zaten yanimda 3 tane agir el bagaji vardi. yaklasik 30 kiloluk!!

10 dakika bekledim arabanin gelmesini sigara falan ictim,sora a super bi araba geldi genis genis..bindim,
adrese gitmemiz 15 dakika falan surdu.bi evin onunde durdu burasi dedi.
icimden olamaz benim google mapde gordugum sokak bole degildi dedim ama gelde onu adama anlat,yazan adresi navigatore yazmis ben ona yanlis dicem.
nese indim ama zil bile yok!!
4 dk bekledim ve bi kadin apt den cikti ona adresi gosterdim burasi degil 2 yan sokak demesiyleeee butun esyalari orda birakip bi kostummmm of yani annatamam!!!
nese yetisdim adami kadin ile konusturdum o sirada ben geri donup esyalari tasidim sora adam beni eve birakti.
evet dedim burasiydi benim gordugum yer !
ve zile bastim...

No comments:

Post a Comment